Megjelent a Kézzelfogható tanulás az iskolában kiadvány tanári segédanyaga

Örömmel adunk hírt a Charity Rowland és Philip Schweigert amerikai szerzőpáros által írt Kézzelfogható tanulás az iskolában című szakanyag tanári kézikönyvének (Hands-On Learning Teacher’s Guide) megjelenéséről. Az online formában letölthető kiadvány célja megkönnyíteni a nembeszélő tanulók kognitív és szociális készségeinek vizsgálatára készült eszköz használatát a célcsoporttal foglalkozó szakemberek, elsősorban gyógypedagógusok számára. A kötet fordítója Bondár Bernadett, a lektor Katona Krisztina. A kötet a MONTÁZS projekt és a Slachta Margit Nemzeti Szociálpolitikai Intézet szakembereinek sikeres közreműködésének eredménye.

Elérhető az alábbi linken: Kézzelfogható tanulás tanári kézikönyv

A kötet előzménye az amerikai szakemberek által készített Kézzelfogható tanulás az iskolában módszertani kiadvány, amit az érdeklődők az alábbi linken tudnak letölteni:

https://www.nfszk.hu/kiadvanyok/specialis-kommunikacios-igeny-temajaval-foglalkozo-kiadvanyok/kezzelfoghato-tanulas-az-iskolaban

tanári_borito

  Kapcsolódó fájlok

  • Kezzelfoghato_tanulas_tanari_kezikonyv